• 0722730572
    0722730572 ברוכים הבאים לדיאגנוסטיכאן, אתר האבחונים הרפואיים של ישראל! אצלנו, הבריאות היא באמת לפני הכל!
  • אבחונים מכל הסוגים!
    אבחונים מכל הסוגים! אנו נספק לכם את שירות האבחון הרפואי המקיף והטוב ביותר. הבטיחו לעצמכם חיים ארוכים יותר!
  • הקדימו תרופה למחלה!
    הקדימו תרופה למחלה! זכרו תמיד כי הבריאות נמצאת בידיכם. אבחון רפואי איכותי יוכל לחסוך לכם המון סבל בעתיד!

אבחון מידת התאמת מטופל לבודי טייט

אבחון מידת התאמת מטופל לבודי טייט

יותר ויותר אנשים מתמודדים בשנים האחרונות עם מצב לא נעים של שומן יתר. מצב זה נובע כתוצאה מצריכת מזון בצורה לא נכונה, חוסר יכולת או רצון לבצע פעילות גופנית, ובעיקר כתוצאה מכך שהרבה דברים משפיעים על חייהם ומונעים מהם אפשרות לרדת במשקל או לשמור עליו באופן סביר.

לכן הרבה אנשים בוחרים לעשות טיפול בודי טייט, טיפול ייחודי במהלכו מתבצעת המסת שומן באמצעות גלי רדיו RT. טיפול זה מאפשר להעלים את השומן בדרכים מהירות ופשוטות, ועם סיומו אפשר להתחיל בתהליך מקיף של דיאטה וחיטוב הגוף, הליך בו שומרים על הגוף שייראה רזה ויפה ללא טיפת שומן מיותרת.

בודי טייט זו שיטה יחסית חדשה, הליך כירורגי פשוט מאוד, במהלכו גלי הרדיו ממיסים את השומן, שואבים אותו החוצה ובשלב מאוחר יותר מהדקים את העור וכך לא צריך להתמודד עם מצב של עור עודף, דבר שיכול לגרום לאי נוחות ולפגוע במראה. הטיפול מתבצע בהליך פולשנות מינימאלית ובזמן מהיר יחסית.

כיצד יודעים אם אפשר לעבור טיפול בודי טייט

כמו בכל הליך רפואי, ישנם כללים ברורים מי יכול לעבור טיפול בודי טייט ומי לא. לפני שנסביר זאת חשוב לומר, שניתן לבצע בודי טייט בכל אזור בגוף בו יש הצטברות של שומנים, ירכיים, זרועות, בטן, סנטר (במקרה של סנטר כפול), והטיפול אפשרי הן לגברים והן לנשים.

בשביל להחליט האם טיפול בודי טייט מתאים לכם, תתבצע בדיקה מהי כמות השומן שיש לכם והאם השיטה יכולה לעזור במקרה שלכם. יש מקרים רבים בהם מתברר שעדיף ללכת על הליך טבעי של דיאטה וספורט בשביל להתמודד עם עודפי השומן ואין שום סיבה לעשות הליך שכזה. יש לציין שהרבה פעמים ההחלטה היא לא רק של הרופא אשר מחליט אם הטיפול מתאים לכם או לא אלא גם שלכם. אתם צריכים להחליט האם אתם מעדיפים לבצע פעילות כירורגית שכזו או לכת על תהליך איטי יותר אך פחות פולשני והרבה יותר נוח.

הפרמטרים על פיהם הרופא יקבע האם אתם מתאימים לטיפול בודי טייט הם:

משקל הגוף – אם המשקל יציב, כלומר אתם לא מצליחים להפחית ממנו, אז הסיכוי שתהיו מסוגלים לעבור את הטיפול הוא גבוה יותר. אם המשקל לא יציב, סימן אתם שיכולים להוריד ממנו בדרכים טבעיות ואין סיבה שתעברו את הטיפול.

סוג עור- עור הגוף צריך להיות גמיש בשביל שיהיה ניתן לעבור את הטיפול, אחרת אחרי הטיפול העור ייראה כמו שק על הגוף, דבר שיפגע בחיטוב ובמראה של הגוף.

סיבות רפואיות – אפ אתם סובלים ממחלות שעלולות להשפיע על הצלחת הטיפול או הריפוי שאחריו, אז הרופא יעדיף שלא לטפל בכם.

לסיום, בודי טייט הוא טיפול איכותי ויכול להתאים למי שיש לו בעיה של הצטברות שומנים, והינו מומלץ לטיפוח גוף יפה וחטוב.