• 0722730572
    0722730572 ברוכים הבאים לדיאגנוסטיכאן, אתר האבחונים הרפואיים של ישראל! אצלנו, הבריאות היא באמת לפני הכל!
  • אבחונים מכל הסוגים!
    אבחונים מכל הסוגים! אנו נספק לכם את שירות האבחון הרפואי המקיף והטוב ביותר. הבטיחו לעצמכם חיים ארוכים יותר!
  • הקדימו תרופה למחלה!
    הקדימו תרופה למחלה! זכרו תמיד כי הבריאות נמצאת בידיכם. אבחון רפואי איכותי יוכל לחסוך לכם המון סבל בעתיד!

אבחון מהיר ואיכותי

אנו חיים בעולם שבו קצב החיים עולה מידי יום. שם הפועל המקול הינו להקצות  "זמן איכות" לעצמנו, לבן/בת זוג, למשפחה ולחברים. להקצות זמן לא היה בלקסיקון של הורינו וכעת עקב המרטון הלא פוסק אנו מתכננים כל דקה ודקה. 

 

כאשר מדובר בבריאות ובשמירה עליו משום מה עד שלא קורה משהו דרסטי ואנו חייבים להקצות זמן עבורו אנו מזלזלים ומתעלמים לחלוטין או במקרה הטוב דוחים.

 

אחת הסיבות העיקריות איננה חוסר מודעות של האכלוסיה בגילאיי 30-60 להגיע למרפאה ולהבדק, אלא בירוקרטיה אין סופית שמלווה את התהליך. החל מקביעת תור יזום – סתם ככה כי חשובה לנו בריאותנו ואנו רוצים לשמרה, מתחילה בהמתנה ארוכה ובשעות שמצריכות להיעדר מעבודה. גם אם קבעתם תור לשעה 8:00 סביר שלא תיכנסו לחדר של הרופא לפני 8:30.הבירוקרטיה מלווה אותנו לאורך כל התהליך, של קביעת תור לבדיקות דם, קביעת תור לבדיקות הדמייה, א.ק.ג., ושאר בדיקות שרופא המטפל שלנו החליט לערוך ולא לדבר על בדיקה הדורשת אישור מיוחד – הדבר יכול לקחת למעלה משבוע ימים. באיזה שהוא שלב ובנו מתיאשים.

 

אבחון מהיר ואיכותי כי הכוונה הינה לאבחון שנערך בו בזמן ומשלב בתוכו בדיקה רפואית קפדנית בהתאם לדרישות של ארגון הבריאות העולמי שנמשכת כמוקבל כ-40 דקות, הפניה וביצוע בדיקות חיוניות למצבו הבריאות של הפונה על פי גיל,מין, הסטוריה רפואית שלו ושל משפחתו וכמובן על פי הממצאים של הבדיקה הגופנית.הדבר החשוב ביותר והופך ההאבחון המהיר לאיכותי כאחד הינו ליווי ,יעוץ והדרכה לאורך כל הדרך כול ע"י אנשי מקצוע. כך שלא מתקיים מצב בו ישנן תוצאות בדיקות ואינך יכול לפענחן.