• 0722730572
    0722730572 ברוכים הבאים לדיאגנוסטיכאן, אתר האבחונים הרפואיים של ישראל! אצלנו, הבריאות היא באמת לפני הכל!
  • אבחונים מכל הסוגים!
    אבחונים מכל הסוגים! אנו נספק לכם את שירות האבחון הרפואי המקיף והטוב ביותר. הבטיחו לעצמכם חיים ארוכים יותר!
  • הקדימו תרופה למחלה!
    הקדימו תרופה למחלה! זכרו תמיד כי הבריאות נמצאת בידיכם. אבחון רפואי איכותי יוכל לחסוך לכם המון סבל בעתיד!

בריאות מעל הכל

 

 

 

בריאות בלטינית Sanitas ומשמעותה הינה היכולת של הגוף והנפש כאחד לעמוד בכל האתגרים הסביבתיים ולהשאר מאוזנים, מצב האיזון בטבע נקרא הומאוסטזיס. ארגון הבריאות העולמי בשנת 1946 הגדיר מונח הבריאות כך: "בריאות היא מצב של רווחה גופנית, נפשית וחברתית מושלמת ולא רק היעדר מחלה". אכן השאיפה הינה לא להיות חולה קיבלה משמעות הרבה יותר עמוקה בשני עשורים האחרונים. להיות בריא/ה הופך לאט לאט לנורמת חיים – דרך משפט מפתח "אורח חיים בריא" ננסה להבין את פירוש המילה "בריאות" בימינו.

 

פעם היה מקובל לחשוב אשר במידה ואין לך חום הינך בריא, היום התפיסה השתנתה, ישנה מודעות עצומה למחלות נפש כאשר דיכאון הפך ממילת גנאי למחלה קשה שיש לטפל בה ודוגמאות בנושא הינן רבות. היום לא מספיק לא לחלות או להבריא מן המחלה אלא למנוע מצב חולי בכלל או למנוע החמרתו.

 

בישראל כל אזרח זכאי על פי חוק ביטוח בריאות ממשלתי לסל שרותים רפואיים בסיסיים באמצעות אחת מקופות החולים. עם השנים הסל מצטמצם ושרותים נוספים מוצעים כבר ללקוח במסגרת ביטוחים משלימים של הקופות ושל הביטוחים הפרטיים והופכים לנורמה בקרב הישראלים.

 

חשוב לנצל את המשאבים העומדים לרשותכם במלואם, כי התשלום לביטוח לא יעשה אותכם בריא ולא ידאג לכם יותר טוב מאשר אתם. אף ביטוח לא יזכיר לכם שיש לכם טיפולי רפואה משלימים המגיעים לכם ויש לנצל את ההטבה עד סוף השנה. בקיצור קחו לכם בידיים, החזיקו מושכות ותובילו בעצמכם אורח חיים בריא שיתחיל מרפואה מונעת.

 

רפואה מונעת – זו לא קלישאה, זה אכן עובד! אלו אותן בדיקות אבחון לגילוי מוקדם של מחלות קשות – כשעדיין יד סיכוי להבריא מהן, אלו חיסונים וזה כמובן בדיקה רפואית שאנו אמורים לעבור מידי שנה ע"י רופא מומחה בתחום הפנימי או רפואת משפחה. בדיקה רפואית הינה בדיקה גופנית ותשאול, היא נערכת ע"י הרופא ואורכת כ-40 דקות. השאלה היא איך ועוד אחרי ההסכם החדש של הרופאים אשר מקום 10 דקות יש להם 12 דקות לכל מטופל תקבלו זאת???? נצלו ביטוח הפרטי שכבר עשיתם ודאגו לעצמכם.